سریال مهر آباد که قرار است جای «دختران حوا» را بگیرد
 
اطلاعات کاربردی
 
 
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 20:1 ::  نويسنده : Amir

 سریال مهرآباد که پیش از این با نام «طهران نو» تهیه شده بود به زودی به جای «دختران حوا» روی آنتن شبکه تهران می رود.

«مهرآباد» به کارگردانی فرید سجادی حسینی تصویربرداری خود را از آذر ماه ۹۰ آغاز کرده بود، خرداد ۹۱ به پایان مرحله تصویربرداری رسید و کار تدوین و صداگذاری سریال نیز در حال حاضر به اتمام رسیده و در سی قسمت ۴۵ دقیقه ای آماده پخش است.

سریال مهرآباد را امید سهرابی با همراهی امیر رضا طلاچیان نوشته است.

این سریال تلویزیونی، داستان زندگی کیا مقدم است که پس از ۱۲ سال دوری از وطن و شکست در زندگی زناشویی برای پیگیری کارهای شخصی به کشور باز می گردد ولی در همان بدو ورود با اتفاقی رو به رو می شود که زندگی خودش و بسیاری را تحت تاثیر قرار می دهد.

بازیگرانی چون مهران احمدی،هومن سیدی، علی سرابی ،بهروز شعیبی،شقایق دهقان،ندا مقصودی،لیندا کیانی ،سمیرا ذکایی ،بیژن افشار،مسعود میرطاهری ،بهناز جعفری،آتنه فقیه نصیری،پوراندخت مهیمن، گلاره عباسی ،سوگل طهماسبی ،الهام کردا،بهاره ریاحی و … در «مهرآباد» بازی می کنند.

«مهرآباد» به تهیه کنندگی علی تقی پور با پشت سر گذاشتن تمام مراحل فنی بعد از اتمام پخش سریال «دختران حوا» از شبکه تهران پخش می شود.

«مهرآباد» یک کمدی درام اجتماعی است.





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان امیدوارم مطالبی رو که تو وبلاگم قرار میدم براتون مفید باشه.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاعات کاربردی و آدرس a.em.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 356950
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 2